HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

2. nap a suliban

DraVIDA 2011.01.19. 23:06

... tehát a tegnapi/mai buli fergeteges volt:) Kedves kollégáim kijelentették, hogy ők túl fáradtak lesznek bemenni ma a suliba, így kénytelen voltam magamra vállalni a szar-szemét-keltető szerepét, amit bevallom őszintén nagyon élveztem;D (leszámítva, hogy én is voltam legalább annyira fáradt és nyűgös mint ők) Az általam erőltetett menet ellenére is sikeresen késtünk 20 percet, és reggelizni se nagyon tudtunk, de az óra jó volt hálistennek, boldog szájízzel fejeztük be. Kell csinálnunk egy prezentációt. 2 koreai leányzó csatlakozott hozzánk ennek elkészítéséhez, szombaton fogjuk őket kicsit jobban megismerni egy hihetetlenül jó könyvtárazás keretében. Az infó tanár hozta a formáját, ismét lelkes és segítőkész volt mindenben, élveztük az első gyakorlatunkat.

A két óránk közötti szünetben találtunk ismét egy biciklit, aminek a hátsó kereke teljesen le volt amortizálva, előbbi példámból okulva, Mike úgy döntött, hogy megcsinálja ő is a szerencséjét és hazahozza. Suli után még mindig ott volt, ebből arra következtettünk, hogy tényleg nem kell senkinek, így hát elkezdődött a komédia, ritkán röhög az ember ilyen jót, szegény Mike l10 percen keresztül küzdött azzal a szarral:D Ahogy méregettük Tomival a karosszériát észrevettük, hogy a hátsó kerék csúnyán le van zárva, így kénytelen kelletlen magunk mögött kell hagynunk az új reménységünket. Óvatosan megpróbálunk majd facebookon videóanyagot közölni az esetről ;)

Az én biciklim reparálását sikeresen befejeztük, nem könnyű ugyan tekerni, a fék se fog annyira mint kéne, de AKKORIS VAN EGY BICIKLINK MAJDNEM INGYEN!!! :D Ez már élelmesség! Ezenfelül végre a kedves landlord odaadta nekem a rég áhított kukát, immár a szoba kollekcióm teljes, jöhetnek az apróbb körítések. 

Itthon ettünk egy jól bevált zacsis leveset és sok sok kolbászt kenyérrel, nem épp egy fejedelmi lakoma, de annál laktatóbb volt! Holnapra hősiesen bevállaltam, hogy elkészítem a népnek életem első rakott krumpliját, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki belőle:)

A szülőkkel, Julcsimmal való msn-ezés/skypeolás után toltunk egy egészségügyi lant, nem éppen a legemlékezetesebb, de a múltkori L4D után már üdítő élmény volt ez is. A nap további részében valószínűleg recsizés, bambulás, orrdurás, meditálás, porgyűjtés várható:)

Holnapi terv: Mike remélhetőleg beszerez magának valami kongát, vagy bongót vagy valamit, amit ütlegelhet miközben örömzenélünk, illetve este újabb kísérletet teszünk a helyi magyar klubbal való találkozásra. Reméljük sikerrel járunk.

Pár kép a tegnapi buliról:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr812599103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása