HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Első nap az oskolában...

psztamas 2011.03.22. 03:39

 Ismét elérkeztünk ahhoz a ponthoz, hogy egy napot újra "első" napnak hívjunk az iskolában...

Szokott időben, 10.15-kor kezdődött az óra, Maya Hoveskog Tanárnővel, akit már elég jól ismerünk ugye Development óráról...Most kivételesen időben beértünk, igaz, hogy épp csak pár perccel az óra kezdete előtt, de legalább gitárral a hátunkon, jó gitáros cigány lévén...Nem volt valami sok ismerős arc, de ahogy helyet foglaltunk, nemsokkal rá érkeztek a többiek is, akik között feltűnt Jimmy, meg pár arc Development óráról is. Először egy kis bevezetést kaptunk a tárgyról, majd nekünk is be kellett mutatkoznunk. Frappán beszédek után pedig vmi ostoba játékot játszottunk az ismerkedés révén, kis cetlire fel kellett írni jó, rossz tulajdonságainkat, összegyűjteni, majd a legvégén szétosztani és megtalálni a tulajdonost...érdekes. Az óra am unalmas volt kicsit, tudjuk, hogy egy egyedi projekttel kel előrukkolni, mindent megtervezni azzal kapcsolatban, majd előadni. A 3. próbatétel egy csoportos megbeszélés lesz, akárcsak Developmenten. Ja...csapatok. Ugye itt is csakatmunka lesz, így alakítani kellett párat, mi persze 3an voltunk...a Jimmy ugye a francia arcokkal volt, de végül a maximum 5 fős csapatból csináltunk egy 6fős Magyar-Francia csapatot, minden jót remélve....

Az óra eltelt, utána mehettünk is próbálni...Ben szerencsére pontos volt, nemsokkal rá neki is kezdhettünk. Annyira nem ment fényesen, mint kellett volna, de módosítottunk is pár dolgot, próbáltunk egy új számot:P Ben mondjuk ismét fáradt volt, mivel nekik tegnap volt az új év/pontosabban tegnap előtt/ és úgymond ünnepelt, érthető. Kicsit rontotta a morált, de nem is lett volna az akkora gond, ha nem jöttek volna le szólni, hogy óra van a fölöttünk lévő teremben, mi meg hangosak vagyunk. Nagyon örülök és becsülöm, hogy megadatott a lehetőség, hogy próbálhassunk, de az Isten szerelmére, miért kell a próbatermet közvetlen közel rakni, pontosabban alá rakni egy tanteremnek? Van vagy 20 épülete a sulinak, az "F" épületben, amiben megtalálható ez a póbaterem, van fodrászat, az egyetem "márkaboltja", stb, stb...Mindegy, nem látom a logikát. Szal kb 3/4 óráig majdhogynem csöndbe voltunk, Ben is kicsit zúzdázott, persze szigorúan csöndben, Mike csak sínylődött, Vida b*szkódott ezzel-azzal, én meg csak a szárnyaimat próbálgattam, leültem egy kicsit zongorázni. Miután letelt a 45 perc, abban bíztunk, hogy belecsaphatunk a lecsóba, de 2-3 szám után inkább úgy döntöttünk, hogy nem kockáztatunk, inkább megyünk. Ben amúgy is akart, nem vitatkoztunk. Persze egy húrom is elszakadt (Y)

Utána egy jó Maxi, majd haza, kajacsinálás, nekem városközpont-> zenebolt, húrkészletet kellett vennem, de vettem 2 pengetőt is, ha már ott voltam. 3000 ft volt az Ernie Ball Super Slinky készlet 2 pengetővel...baráti, otthon sem úsztam volna meg olcsóbban:) Kb 3/4 óra alatt meg is jártam, ez is csak úgy sikerült, hogy egyedül mentem, nem volt gátló tényező. Kikötődött cipőfűző, vagy széthúzott kabát. Minden simán ment.

Hazaérve egy kics segédkezés után végre nekiláthattam az igazi munkának, megtakarítottam a kis aranyost, megkapta az új húrokat, hangolás 1x-2x és már mehet is. Szép csengő hangja van, deszeretem...:P

Rakottkrumpli volt a menü, egész finom lett, meg persze változatos is. Be is laktunk belőle, szülőkkel is megvolt a konzultálás, majd kártyáztunk egy keveset. Utána kintmaradva nemtudom mennyi időt elb*szva az életünkből Vidabarátommal az úgynevezett "Angry Birds" nevű játékkal kezdtünk el jáccani...Majd csatlakozott a kis Mekuria is és egy jó velős témát feldolgozva önfeledten beszélgettünk egyet. Kicsit hosszúra sikerült, de egy percét se bántam meg, jól beszélt a kis "fekete párduc". Mellesleg ez az új beceneve..ami érdekes, h tud róla, ami meg még ennél is érdekesebb, nem tudta, mi az a feketepárduc:D Csak az oroszlánt meg a leopárdot ismerte:D Mais tanult vmi újat.

Hnap /azaz ma/ én főzök, a következő blogból ki fog derülni, mi jót készítek, ez is új lesz mindannyiunk számára, a repertoár csak egyre bővül..:P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr432761092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása