HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Mivel jár egy windows újrarakás átlagos Vista-s felhasználónak?

DraVIDA 2011.02.15. 18:51

 Tegnap Mike-val a nagy kockulás közepette, azt tapasztaltam, hogy hőn szeretett játékom iszonyúan szaggat, ezért elhatároztam, hogy kb egy hónap után újra rakom a windowst. Most felsorolom, hogy nekem mennyi mindent kell/ett csinálni, mire azt mondhatom, hogy "nah most visszakaptam a régi képem":

-Először is kb 10 gigányi cuccot a C: meghajtómról át kellett másoljak a D:-re
-Formatálás, újrarakás
-300 megányi driver letöltése, majd egyenkénti felrakás rengeteg újraindítással megfűszerezve. (vga, lan, chipset, wifi, webcam, hangkártya)
-böngésző telepítése: google chrome
-multimédiás lejátszók: winamp, vlc, flashplayer
-office 2003 2007-es kompatibilitás csomaggal
-adobe reader
-avast free antivirus (először próbálom)
-winrar
-MSN, Skype
-Ostoba játékok: egyelőre csak TQ
-10 giga cucc visszamásolása a megfelelő helyekre
-java
-kb 100db windows frissítés, ismét rengeteg újraindítással
-Guitar pro 5.2
 

Remélem ezután a bejegyzés után mindenki jobban fog vigyázni a kis gépére és kellően elvettem a kedvét egy ilyen vállalkozástól. 

Ui.: kiderült, hogy semmi baja nem volt a gépemnek, a játék szarul volt optimalizálva, letöltöttem a legfrissebb patchet és láss csodát, megszűnt a probléma, grat magamnak :'D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr922663551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása