HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Nah most van igazi shitty day :/

DraVIDA 2011.01.31. 17:06

"Hajnalban felkeltem wc-re indultam így volt..." Fogalmam sincs miért, de nem aludtam valami jól, nyomta az álmatlanság a szememet, kénytelen voltam egy kis Jeff Dunham-mel lefárasztani magam, ne haragudj kis herczeg, de szerintem nagyon gyenge humorral van megáldva azaz ember (vagy szar a felirat). Működött, mire vége lett, már ragadtak le a szemeim. Reggel megvolt az időben kelés, fürdés, aztán eszeveszettül elkezdett fájni a gyomrom, a kínok kínját éltem hát: hasmenős lettem(Y) Kénytelen voltam offolni a sulit mára. Mivel lelkiismeret furdalásom volt, ezért egy BIT órát kitanultam itthon, kiszótáraztam, átolvastam ahogy azt kell. Utána nyugodt szívvel vissza aludtam pár órára, míg Tomi barátom fel nem keltett krumplit követelve a megkésett ebédhez. Sült krumplit csinált rántott csirkemellel (mirelit chicken nuggets mielőtt valaki megijed, hogy mit tud a srác) nem bírtam ellenállni a kísértésnek, meglakmáltam belőle én is, várom a hatást. Ma mindenképpen megcsináljuk a prezentációt, bár szegényes angolomnak köszönhetően, valószínűleg én "csak" prezentálni fogok, míg barátaimra hárul a kidolgozás felelőssége, remélem jót alkotnak. A két iráni lány közül (akikről kiderült, hogy törökök), az ultra szűz már hála annak a jóistennek nem jön, mert single roomra van szüksége. Ez volt a nap jó híre idáig.

 

Nem emlékszem, hogy említettük-e, de pár napja VÉGRE 3 BICIKLINK VAN!!!!! (és mindegyik ingyér volt, tudunk ám élni)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr362628300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dottika 2011.02.10. 14:28:59

A Jeff Dunham-es részt nem is láttam :|
Az az ember zseniális (L)
süti beállítások módosítása