HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

We'll miss u Laurent...

psztamas 2011.01.19. 04:45

 Igen, itt hagy minket a kis Guitar Hero...úgy gondolom hiányozni fog mindannyiunknak, hasznos, szeretnivaló tagja volt a csapatunknak...:'(

Beigazolódott, tényleg k*rva jó volt a minibuli...Valamikor 1 körül kezdtünk, nem voltunk valami sokan.Laurent,Birsa,Jude/ vagyis nemtudom, hogy kell írni a kis nevét/, Candy Mike, Robotépítő barátunk, Vida és Én...szal 8an voltunk.Iszogattunk, csináltunk egy csomó képet, Mike fűzögette a kis Candy-t /he did it right/, gitározgattunk és LAURENT ISMÉT BEBÜNTETETT MINKET!!! Én még az övéhez fogható akusztikus gitárt még nem láttam/hallottam/fogtam. Valami csodálatos hangja van:P:)

A lényeg, h minden nagyon f*sza volt, ivott egy kicsit a nép, kis pálinka, kis sör, kis forralt bor, ami csak kell.Elbeszélgettünk és persze még a legelején odaadtunk Laurentnek csekély ajándékunkat. /nézzétek el, h összefüggéstelenül írok.//alkohol teszi a mestert/Úgy láttam, Laurent örült, h gondoltunk rá és a kis lelkére, valószínüleg az ajándék is tetszett neki. A végén már a szobában ittunk vele, mivel nem akartuk elosztogatni a kincset:P Végül megértette, h mi is valójában a szándékunk, h nem sajnáljuk, csak épp nem akarunk itatni 8 embert, elég az 3-nak is!

Többet jelen pillanatban nem is tudnék írni, még ha akarnék se, mivel kivagyok, fáradt vagyok, el sem tudom mondani, mennyire.De talán nem is kell, pont olyan volt, mint amilyennek képzetük.A végére én maradtam és etiópiai barátom/lakótársam, meglakmártunk és kiraktuk szeretett házikedvencünket, Pedrót. Vagy talán Diégo a neve?:D Hnap / vagyis ma/ suli 10.15től és ráadásul 2 óránk is lesz, ami igazábl 2 tantárgy és tart vagy 5 órán keresztül...és persze student ID card-ot is meg kell csinálnunk mivel ma nem működött a gép:/...Hogy fogjuk mi ezt bírni...:S

 

u.i.: lesznek képek is, amint lesz rá kapacitásom és amennyiben fent lesznek a gépemen;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr962594845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása