HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Lucky day

psztamas 2011.01.21. 03:10

A tervezettnél kicsit később keltünk /ez mondjuk csak rám és Vidára igaz/, de végül minden úgy adta, ahogy mi azt egyáltalán nem vártunk volna...

Tervbe volt véve, hogy felkelünk, kajolunk és irány a suli, mivel még mindig nincs student ID card-unk...Vida barátom persze kijelentette, hogy őt aztán senki ne merje felkelteni,  /mondjuk én így nem tudom, hogy gondolta, h eljutunk egyáltalán az egyetemhez/ lesz ami lesz...Városközpont is tervbe volt persze...Mi ketten mentünk volna MIke-kal, Vida pedig hazajött volna ebédet csinálni.Itt meg kell jegyezzem, nincs jelentősége, hogy a lakomát bárminek is nevezzük.Ebédre hideget, vacsorára meleget vagy épp fordítva és így tovább, rendszertelenül össze-vissza..

Az egész ott kezdődött, hogy a megbeszéltek szerint a kis Mickey mouse becsülettel ébresztett kopogással, ahogy kértem. Persze visszaaludtam. Ezt ha jól emlékszem, megcsináltuk vagy 3x, mire kikeltem az ágyamból.Volt már vagy fél 1, Vidának semmi híre. Kávé, cigi...Miközben kint cigiztük, megjelent Francia lakótársunk /azt hiszem Andrey/ és mivel a biciklikről beszéltünk, megfogta és adott nekünk egyet. Persze ez sem tökéletes, első kereke lapos, folt persze van, javítható. Egyre jobban nőnek a túlélési esélyeink és persze nem utolsó sorban ezzel már nem is tudom, hány koronát spóroltunk meg. Csak összecigánykodjuk magunknak a jót:P

Mivel nem volt kedvünk foltozgatni, Mike kölcsön kérte Candy-től az ő keróját és nekiindultunk a nagyvilágnak. Persze ez volt első csodabájkunknak a próbaútja. Bekeveredtünk a városközpontba, ami kb 10 perc keróval és egyből találtunk egy deszkás boltot. Kicsit drága volt, viszont nagyon jó cuccok voltak. Fullcap-eket néztem, 15.000HUF (Y). Pólókra majdnem mindegyikre -30%. Nemrossz.

Ezen felbuzdulva továbbindultunk szerencsét próbálni, mivel az elsődleges cél MIkey-nak szerezni vmi laptophűtőtálcaszerűséget. Sikerrel jártunk, mivel találtunk egy igen jól felszerelt boltot és kb 3000HUF-ért /ami mellesleg itt jó ár (sztem)/ én meg szemeztem egy 2.1-es hangrendszerrel, amire -50% kedvezmény volt!!!:O 12.000 HUF volt az ára, a feléért el is vittem. Igazából félrerakattuk, és mentünk tovább a hangszerboltba..Könnyen meg is találtuk és mikor betértünk...hát...majd beszartunk. Mike-ot inkább a dobrészleg érdekelte, engem viszont a gitáros..Mutatok pár képet, egyszerűbb és kifejezőbb:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ki lehetett próbálni bármelyiket, sőt, a dobokat is.Mike megpróbázott egy kb 300.000HUF értékü Roland elektromos dobot, ami elég durván szólt, én meg szerényen elpengettem egy sort egy szintén 300.000ft értékü Fender American Standard Stratocasteren:P:P

 

 Lakmártunk egy hambit egy gyorsétkezdében ami igen csak elkellett, mivel nem ettem semmit:S Mike is csak 2 szelet vajaskenyeret evett vmikor reggel, majdnem az egélsz napunk elment mászkálással.De megérte.Visszamentünk a cuccainkért a pc boltba és a hazaút is zökkenőmentes volt, mivel a rendszert el tudtam helyezni a kis tanyarájder kenyértartóján:D Igaz, hazafele egyszer leesett a lánc.

Hazaérve kicsit megfáradtan örömmel tapasztaltam, h a kis Vida majdhogynem kész a fejedelmi lakomával, a rakottkrumplival. Mesélte, hogy elb*szkódott vele vagy 3 órát, de végül csak kiforrta magát:) Beizzítottok a hangrendszert,  laptophűtőt és lakmártunk egy jót. Utána Magyar klub, amiről sok mesélnivaló nincs, max annyi h onnan is elkéstünk, de még ott voltak, beszéltünk egy keveset és talán tudunk majd olcsón piát szerezni xD

Lidl nem volt már nyitva, így hazafele vettük az irányt és elkezdtük a jól megérdemelt LAN-t. CoD2-ztünk, amiben Vida megint elpicsázott minket :@ De azért jó volt, leszámítva azt, h akárhogy variáltuk, csak annak nem lagolt be, aki a szervert csinálta.Érthető, kevés neki a sávszél, az összes koszos állat éjszakai életet ét és gondoltam töltenek 1000-rel. 

Összegezve azt kell, h mondjam, megelégedve térek nyugovóra, mivel ma gyönyörű szépen sütött a nap, lett egy biciklink, meglátogattuk sikerrel a városközpontot, vettem hangszórórendszert /ami persze a bulik+gitár céljából hiányzott szerény életünkből/ Mike "mosógépe" sem melegszik annyira, jól lakmártunk, így ezennel kis kurkász Vida barátomnak elismerésemet kell, h adjam és végül LAN-oztunk egy tűrhetőt. Holnapi teendőin közé sorolnék pár dolgot: Maxi, ID card!!!, este takarítás, MOSÁS!!!

Remélem lesznek még ehhez hasonló, igen sikeres, boldog, zökkenőmentes napjaink itt, Vikinghonban...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr842601583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása