HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Time is running..

psztamas 2011.01.31. 02:56

Legújabb postom mondanivalója nem igazából tartalmas, érdekes, mivel a szombati bulin kívül nem igazából tudok érdekfeszítő történéseket megemlíteni, sajnos...

Mint említettem, elnéztünk a Krusbareti buliba, amit egyáltalán nem bántam meg, sőt...Igaz, az egész kis agyf*sszal és félreértéssel indult, sajnos megvárattuk feleslegesen Maagyarisztáni társainkat, remélem nem haragszanak már amiatt, de így legalább még 1x módom van bocsánatkérésre..Szóval ezúton is bocsánatot szeretnék kérni tőletek, legközelebb lebeszéljük a dolgokat normálisan;) Ezen továbblépve, csak annyit fűznék hozzá, hogy szerintem mindenki elég jól érezte magát, volt is baj rendesen meglátásom szerint, megismerkedtünk jópár emberkével, készült egy rakat kép, hazataláltunk, szóval minden a legnagyobb rendben volt! A képek megukért beszélnek, talán jobb is, ha rájuk hagyatkozom és nem jártatom a szám feleslegesen...:P

 

 

 

 

Ezen továbblépve a mai napról (vagyis Vasárnapról) nincs nagyon mit nyilatkozni, aktív semmittevéssel töltöttük majdnem az egészet. Nem tudom pontosan mikor ébredtünk, de amint ez megtörtént, egyből sütöttünk egy pizzát. Mike persze már felkelt hajnalok hajnalán / azért nem olyan korán, de szokásához híven sztem már olyan 10-11körül fentvolt/. Mekuria és előbb említett kis barátom Mike a délutáni Karen-es filmezést tervezgették, amire énis szivesen mentem volna, de nem akartam elmenni éhgyomorral és persze a hideg is áthúzta számításaimat. Magyarul lusta voltam elmenni:D, így hárman indultak útnak: Mekuria, Mike és Lenin. Mi ezalatt Vidabarátommal meglakmártunk és megnéztük a "get him to the greek" c. filmet, ami szvsz nem rossz kis film, nemsokkal a film vége után Mike is hazaért, idő előtt otthagyta a Karen-t, vett tejet, kenyeret Maxiba..Ennek örömére megnéztünk még 1 filmet, addig Vida és a kis Candy /itt meg kell jegyezzem, hogy kis barátnőnk itthagy minket egy hónapra, megy vissza Sanghai-ba egy kicsit/ énekelgettek egy sort, hallottam, h kicsit visszafogott volt, de Vidának megígérte, h megtanul pár számot és mire visszajön, zúzhatnak majd együtt:) 

Olyan 2 környékén beiktattunk még egy kétórai vacsit/ vagy épp reggelit/ jó nutelláskenyér volt a koszt, persze azu elmaradhatatlan tejjel párosítva. Fogmosás és szilés. Megint csak rám hárult a felelősség, hogy blogot írjak, mondjuk nem volt tiszta, de inkább az jött le Vidával folytatott beszélgetésünkből, hogy neki nagyon nincs most kedve írni és így maradandó energiáimat is erre csoportosítva csak nekiültem...Apropó. Holnap elvileg 2 új taggal bővül csapatunk, elvileg 2 iráni lány szegődik hozzánk...na, erre leszek még kíváncsi:D

Vár még ránk 1 jó B.I.T. óra az öreg bohókás Torben proffal és a prezentációval sem ártana, ha haladnánk legalább egy kicsit. Erről jut eszembe, a bulin beszélgettem egy gyerekkel és azt mondta, h lósz*r a prezentáció, remélem igaza van, átmegyünk minden gond nélkül...Imádkozzatok, szerintem csapatunk minden tagja ezt teszi....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr682626716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása