HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

No post...again?

psztamas 2011.03.16. 20:08

Megint csak elég sok dologról nem számoltunk be köszönhetően a rohanásnak, nemalvásnak, tanulásnak..túl vagyunk 2 vizsgán, kitanultam a krumplipüré-fasírt kombó előállításának mesterségét és voltunk egyet próbálni egy elég normális próbateremben....

Szóval ha jól emlékszem, Vasárnap világosodtam meg, hogy igazából jó lenne egy kis krumplipürét meg fasírtot enni...Hétfőn e szerint is cselekedtem, elmentem boltba, megvolt a nagybevásárlás, itthon neki is kezdhettem a "konyhaművészetnek". Beletelt egy kis időbe, de meglett, meg is lakmártunk belőle, lehetőségeimhez mérten egész jó lett, jól esett már egy kis változatosság a sok olaszos cucc után...

Kedden ugye vizsga, alig aludtam persze, aggódtam amiatt a f*s miatt...bementünk, meg is írtuk, vegyes érzelmekkel zártuk az egészet. Nem voltam fogalmatlan, de kipihent sem, koncentrálás se ment annyira, de majd látjuk, hogy alakul. Ma is volt egy vizsga persze, méghozzá Delvelopment, az is ment úgy ahogy, majd látjuk, milyen eredményeket érünk el..

Ami még érdekes és említésre méltó, hogy ma végre elmehettünk du. Bennel próbálni egyet. Megleshettük végre a próbatermet, amiről igazából csak legendák terjengtek eddig, de most valóra vált...nemtudom hány gitárkombó volt ott...de nagyon sok. Dob, basszuskombó, énekcucc, minden, ami csak kell. Vida is megtalálta persze a neki való cuccot, egy pont ugyan olyan kombó volt ottis, mint ami neki van otthon, úgyhogy igazán otthonérezte magát:) Jobb is volt mint vártam, elszórakoztunk, játszottunk pár számot, még tovább is maradhattunk, mint ameddig a teremfoglalást szólt, mivel az utánunk következők késtek. Úgy beszéltük, hogy még a napokban ismét elnézünk arrafele, mindenkinek eléggé tetszett szerintem, lesz ebből még valami, nekem az is elég, ha legalább eljárunk oda egy héten vagy kétszer...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr882745360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása