HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Lustaság

psztamas 2011.03.07. 04:20

 Nem igazán emlékszem, mikor mi történt, de az utóbbi 4-5 napból csak 1-2-n történt említésre méltó.

Csütörtök: Magyarokkal voltunk bowlingozni, amiből billiárdozás lett, mivel késtünk. 15 perc késés eredménye az lett, hogy nem volt már szabad bowlingpálya, így pool-oznunk kellett. Én személy szerint nem bántam, mivel szeretem, de szó mi szó, be kell pótolni. Meg is beszéltük, hogy elmegyünk majd páran gurítani egyet-kettőt. Utána hazajöttünk, sziltünk, ilyenek.

Péntek: Na, az a nap már érdekesebb volt. A nap nagyrésze kajacsinálással, kis gitárral, kockulással telt, este történtek igazából az említésre méltó események. Mike-kal nyakunkba vettük a nagyvilágot, Patrikshill felé vettük az irányt. Alapoztunk egyet Magyar barátainkkal, majd a McDonald's-nál találkoztunk Sanyival. Én még gyors meglakmártam 4 sajtost, biztos ami biztos, tudtam, h erős estének nézünk elébe. A Corner nevű helyre vezetett minket Sándor, reméltük, hogy ki fogja adni. Részeg fiatalok tömkelege fogadott minket. Két terem, jó hangulat. Egyből a pult felé vettük az irányt, kis sörcsi, kis tequila társaságában próbáltunk oldódni. Az este folyamán volt még pár kör, elmondhatom, h elég jól éreztük magunkat. 3 körül zárt a hely, ez itt törvény:/, de enm csüggedtünk, betértünk még a jó öreg Mekibe lakmározni egyet. Rendeltünk is 15 sajtburgert, pár sültkrumplit meg persze üdítőt is. Egy gyönyörű szőke teremtés szolgált ki minket, nem hagyhattuk szó nélkül. Bókolgattunk ahogy az a nagykönyvben meg van írva, zavarba is volt rendesen a kiscsaj:P Miközbe kint kajáltunk, egy gyereket elvittek a rendőrök, nemtudjuk mi volt a vád:D Csak annyit láttunk, hogy rábasszák a motorháztetőre és elviszik. Amúgy komolyan veszik, itt sem lehet inni utcán. Ha valaki meglát, hívja a rend őreit, azok meg persze kiöntetik veled. Jó, ha vigyáz az ember. Egy csöves is megpróbált szórakoztatni a társaságával, de valahogy nem jött be. Mike-kal még hazatekertünk, szerencsére itthon már nem kellett kajálni se. Nem is csodálom, annyi kaja után. Ja, elfelejtettem megemlíteni, utána vettünk még plusz üdítőt +shake-et. :D

Szombaton volt a Farsangi Bál napja. Egyedül indultam útnak, barátaim a projekt készítésre hivatkozva nem csatlakoztak. Lalival találkoztunk a Lidl-nél, kerót otthagyva onnan mentünk tovább a Magyarokhoz. Ittunk kis páleszt, kis sörcsit is, majd whiskey-vel folytattuk az estét. Megvolt a jó kis lakmár, pörkölt "személyében". Tanácstalanok voltunk, mit és hogyan tovább, de biztos, ami biztos, elindultunk Krusbäret-be, meglesni, milyen a koleszos farsang. Gyulával és Lalival 3an vágtunk neki a bulinak, ami ismét igencsak termékeny lett. Megittunk majdhogynem mindent, ami elénk került:/ Jól elvoltunk, mentünk össze-vissza, házaltunk, készült egy csomó kép, ismerkedtünk...Hazafele szerencsére kocsival jöttem, hazahoztak Magyar barátaink, nagy szerencsénk volt, hogy arra jártak. Mindkét barátom hazakerült épségben, persze énis. Csodálom, mivel ahogy kinéztünk..:D Sztem sokáig emlékezni fiogunk erre a 2 napra, főleg hogy zsinórban....

A mai napomat regenerálódással, képek böngészésével, Fb-kal, projekt készítéssel és kajálással töltöttem. Ezek a kulcsszavak. Előszöris el kellett mennem a kerómért, ami a Lidl-nél várt hűségesen, pont úgy, ahogy tegnap hagytam. Mike elkísért persze, Maxiba kötöttünk ki, ahogy felvettük a kis drótszamarat. Jól be is vásároltunk, majdhogynem mindent megvettünk, ami csak kellett. Hazaérve Vida barátom neki is látott a virslisaláta elkészítésének. Én részemről egy bolognai-laskás-gyorsan elkészíthető-rafinériás lósz*rt ettem, sok volt a sokat megélt kis gyomromnak, kettőből tudtam csak megenni:P Az öreg Vidával zúztunk egy jót, azis jól adta nekem, örültem hogy zenélhetek már végre. Hiányzott már. Utána rávettem magam és nekifeküdtem a BIT projektemnek, amivel majdhogynem kész is vagyok. Még a "konklúziós" rész van, meg kisebb csinosítgatások. Meg persze a diák, de az "lufasz", meglesz az holnap /ma/ kb 1 óra alatt, nem is aggódom már érte. Most így hajnal 3 körül ültünk neki sütni krumplit, amivel végre megehettük az immáron összeért virslisalátát. Nagyon finom volt, csak az a szomorú, hogy 3/4 óra kell 1,2 kg krumpli megsütésének. :/ Értem már, hogy édesanya miért utálja sütni:D Jelenleg blogot írok, Vidabarát akusztik' üzemmódban basszol, lassan szerintem nyugovóra térünk. Mike elvileg még dolgozik, be akarja fejezni a projektjét...nemtudom mi ez az önsanyargatás...ma elmondta vagy 20x, hogy "ő ezt megcsinálja". - Szerk.: és egy tálca sört is fog venni!!! Bálint ;D - Szerény véleményem szerint jobban járna, ha aludna rá egyet és hnap 2 óra alatt befejezné. Mindegy, ő dolga. Jóéjt/reggelt mindenkinek. 

Címkék: pályázat svédország erasmus dravida halmstad psztamas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr752717228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása