HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Megvaaan!

psztamas 2011.03.10. 03:57

 A mai napunkat egy egész sikeresnek könyvelhetjük el...Túlvagyunk 2 prezentáción, ráadásul mind a 2 jól is sikerült:)

Delvelopment óra ismét egy f*szság volt, nem is mesélnék róla többet, semmi érdekes nem történt. Nem is volt az igazi prezentáció, igazából egy adott szöveget (19oldal) el kellett olvasni, válaszolni kérdésekre, majd megvitatni az osztályban.

BIT már annál izgalmasabb volt....a végét kivéve. A lényeg, hogy nemtudom, hányan is voltunk összesen, de hármunk közül Vida barátom ment elsőként, amúgy meg olyan 8. ként vagy hogy...nem is lényeg. Ami viszont igen, hogy sikeresen előadta, az öreg profnak is tetszett.Kicsit túllépte az úgynevezett "időkorlátot", de nem volt cink, csak pár perccel, simán belefért. Utána egyik ostoba koreai behúzta a helyemet, vagyis helyettem ment ki, utána következtem én. Én is előadtam, izgultam, mennyire fog menni, ment az úgy, ahogy...fogalmazhatunk úgy is, hogy voltak nálam "gyengébb" előadások is, itt megjegyzem a kis EunJi-t, meg a másik kis koreai csajt, Yeji-t, meg persze a török embert is....Én mondjuk benne voltam a 10-15 percbe.Utánam asszem Mike következett, aki félórás előadásával nyűgözött le minket. Már nagyon a végét járta mindenki, de gondolhatjátok, 13.15-től ültünk bent a teremben /persze voltak szünetek/ olyan 18.00-ig. Kicsit tovább. Valaki már éhes, valaki SZOMJAS, nyűgös vagy fáradt volt érthető okokból. A lengyel gyereken kifejezetten látszott, hogy odavolt, Vidabarátommal azon kaptuk. Mindenki átment végül, senkit sem buktatott meg az öreg Torben, nem csalódtunk benne. De mondjuk eddig még nem volt rá példa, remélem vizsgán is ilyen kegyes lesz:P

Szokásos Maxival dícsértük a napot, vettünk minden jót, legyen mit csinálni, legyen választék. Hazaérve egyből ütöttem egy Lasagne-t, ami szerintem az eddigi legfinomabb lett, a tészta is tökéletes lett, ízvilág, minden klappolt.

A nap hátralévő részében kiélveztük, hogy végre nem kell foglalkozni a tanulnivalókkal egy kicsit, igaz, még a "neheze" hátra van...Volt gitár, minden, ami kell, még egy kis sörcsi is volt a sikerünkre.

Holnapra tanulás van betervezve, este magyar klub. Én személy szerint nagyon várom, végre pingpongozhatunk egy kicsit, rég játszottuk azt a játékot is. Ha így belegondolok, elég rég, mivel múlthéten bál volt, amikor persze nemlehetett, azelőtti héten pedig nem volt terem, bowlingozni voltunk.

A vizsgál miatt még aggódunk ugyan, de szerintem lesz elég felkészülési idő..majd meglátjuk. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr672726799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása