HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Agyfasz

psztamas 2011.01.18. 15:46

Ahogy barátom is írta, a reggel nem úgy kezdődött, ahogy én azt vártam..
 

Dörömbölésre ébredtem, pedig lehet, jobb lett volna telóra.Nem tudom, valahogy itt Svédisztánban nem hallom meg a telócsörgést, lehet h a jó levegő miatt, vagy nem is tudom, de pl mikor még Vidával osztozunk egy szobában és állítottam ébresztőt, ő hallotta, én nem.A másik érdeked kicsit ideillő dolog a kettőn közti különbségekről az az, hogy őt összecsípték vmi állatok az éjszaka folyamán, engem viszont nem:OxD

Szóval ahogy kimentem, megfürödtem, öltözgettem, kajcsi csinálás...ahogy terveztük.Erre megjelenik Consuela és elkezd takarítani.Egyől be is szartunk, h a nagy kosz miatt, ami uralja kicsin házikónkat jött ide és majd fizetnünk kell azért, mert más igénytelen.Kicsit érdeklődve Birsa-tól megtudtam, h a Landlord küldi őt mindenhova és ő fizet neki...reméljük így van.

Késtünk, újfent.Igazából az egész Student ID  igénylést egy expo-hoz hasonlítám kicsit és csak nagyon lehet róla elkésni, mivel 11től nemtudom meddig tartott, de a lényeg, h sikerült.És Vida is megcsinálta magának a feladatot, odaérve és kicsit körülérdeklődve jöttünk rá, hogy kell személyi, vagy akármilyen személyi azonosságot igazoló okirat.Na, ki tudjátok találni?Igen, otthon felejtette a kis személyit.Más sem volt nála igazából.Mi Mike-kal megcsináltuk, miközbe Vida hazaugrott.Ebből is volt egy kis nézeteltérés, meg persze ott volt az is, h Mike elvesztette Vida bevásárlós tasiját.Ami persze nem egy sima szatyor, vmiért én is ugyanolyan hibás voltam Mike szerint, mint ő maga.Pedig ő vitte, de nem is számít már

.MIközben sziltünk, észrevettem, hogy egy srácon Tiszacipő van.Mondtam Mike-nak, hogy az lehet, h Magyar.Bejött.3an is voltak, Pest megyéből jöttek.Facebook -on már meg is vannak lassan, bővült kicsit az ismerettségünk.Ez egy jópont.

Mindezen túl elgondolkoztunk, h megéri-e továbbmenni a városközpontba ami még egy kicsivel több volt, mint 3 km,de végül úgy határoztunk, h beugrunk kicsit Maxiba pár cuccért.Vettünk kis krumplit, így tudunk csinálni rakottat,sültet:P Vettünk még pár apróságot és összefutottunk Birsa-val. Közös erővel vettünk egy kis ingszerű, igazából kabátokhoz nem sorolható ruhadarabot a kis Guitar Hero Laurent-nek.Gondoltunk jó ember és mivel távozik, csak illene venni neki vmit, ami úgymond maradandó. Reméljük tetszeni fog neki és a méret is passzolni fog.

Hazaérve kipakolásztunk és kaptam Birsa-tól egy doboz zöld pall mall-t:D Még ő se tudta, h honnan van az neki, hisz nem cigizik, de örültem neki, h gondolt rám.Hiányozni fognak Laurenttel együtt, mivel mind a ketten távoznak.Laurent hnap, a kis Birsa a hét vége fele.

Nemsoká csinálunk egy kis ebédet, gondolom megint chilis babot csinálok, rakott krumplit majd talán hnap.Vida épp gitározik, én meg pont a végére értem a tudosításnak.Talán lesz még ma bejegyzés...szilünk egy kicsit, aztán munka van, lakmárt kell gyártani, este meg Laurent goodbye partija, biztos vagyok benne, h jó lesz:P Szurkoljatok, h örüljön csekély ajándékunknak...:)

 

Címkék: party erasmus dravida good bye laurent halmstad psztamas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr592593128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása