HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Sokkal bejegyzéssel tartozok:)

DraVIDA 2011.02.15. 17:45

 A több napos lustaságom után úgy döntöttem, magamra hárítom az elmúlt pár nap eseményeinek összefoglalóját:

Csütörtök: magyar klub, ping pong, jenga, nagyon jó volt:)

Péntek: számomra a legfontosabb esemény, hogy ekkora adták fel szülők a túlélő csomagjainkat, amit már nagyon vártunk. Mike-val meglátogattuk az egyik second hand shopot, egy 5 koronás hamutartón kívül semmi érdekeset nem találtunk/vettünk. Nagyon rákaptunk a titan quest nevű játékra, hihetetlen addiktív, kerülje az, aki nem tudja hol a határ pc játék téren. A legnagyobb csapásként ért, hogy egyik kedvenc blogom a rosszpcjatekok.blog.hu befejődik, nagyon szerettem (no ennek is sok köze van itteni életünkhöz ugye?)

Szombat: barátnőmmel félévesek lettünk, ettől felvértezett örömben úszva telt a napom. Csalódtunk is ugyanakkor, mert kiderült hogy a várva várt csomag, csak vasárnap érkezik meg. Mivel gitározós, iszogatós napra voltunk felkészülve+fáradtak is voltunk, ezért az erre a hétvégére eső bulizást kihagytuk. Magyar barátainkkal sajnos nem találkozunk.

Vasárnap: kiderült, hogy csak hétfőn reggel érkezik meg a cumó, még nagyobb pofon. Ismét semmittevés vette kezdetét, sokáig fent voltunk, hétfőre keveset aludtunk.

Tegnap: ezzel a nappal kapcsolatban már teljesen képben vagyok hálistennek. Szóval keltünk hajnali 5kor. Megbeszéltük Sanyival az egyik magyar klubbos taggal, hogy munka előtt elvisz minket a találka a helyre. Mike nem tudott velünk tartani, mert nem volt több hely a kocsiban. Kiderült hogy a kamionos késni fog, ezért Sanyi kénytelen volt hamarabb elmenni. Tomival vártunk egy órát kb a közeli benzinkúton, míg végre befutott a kamion. Kirakodás közben, majdnem elfelejtették odaadni az egyik csomagot, még szerencse, hogy élelmes cigány voltam és figyeltem a dolgokra. Itthon nagyon nagy volt az öröm, acsítva bontottuk ki a csomagjainkat, felhajtottunk pár vodkát is az öröm hevében megfeledkezve lakótársaink nyugalmának biztosításáról. Lenint fel is keltettük, megkaptuk a jogos lecseszésünket, bőszen bocsánatot is kértem tőle a biztonság kedvéért. Kaptam egy Sennheiser fejhallgatót, aminek nagyon örülök, jól szól a kicsike:)Életem egyik legnehezebb másfélórája volt suliban, baromi fáradt voltam, ráadásul gitározni akartam:) Suli után Mike elment Tomival zeneshopba, lelkesedésünkön felbuzdulva ő is úgy döntött, hogy beruház egy bongóba. Ezalatt én bevásároltam, itthon elkezdtem összedobni tésztát egy jó pörkölthöz. Kaja után zúzda, aztán megfáradtam és az alvásra tettem le a voksom. Ébredésem után folytatódott Mikeval a tq-s züllésünk, nagyon jó napot zártunk. 

A mai nap: dél körül keltünk, voltunk könyvtárban kis csoporttársainkkal gyúrni a development prezentációnkra, néhol bizarr és néhol nagyon jó ötletek hangzottak el, azt hiszem az igazi francia barátunk megbecsült tagja lesz csapatunknak. A prezentáció témáját egyelőre nem reklámozom, még nem áll sziklaszilárd talajokon, de jónak ígérkezik. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr62663385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása