HTML

Kalandjaink Svédországban

Erasmus ösztöndíjnak köszönhetően kiutaztunk Svédországba 5 hónapra, részletesebben itt fogunk írni élményeinkről:)

Friss topikok

Nagytakarítás

psztamas 2011.01.22. 02:10

Ma érkezett el az a nagy pillanat, amikor a megbeszélt nagytakarítást végrehajtottuk...Az, hogy hogy sikerült, nemsoká megtudhatjátok...

Reggel 12körül a "nappaliban" lévő rádiós ébresztős kis óra ébresztett funkciójához híven, mivel kb 2 napja vida beállította az órát, ébresztő valszeg be volt állítva, amiről nem tudtunk...lényeg, h felvert, kicsit még sziltem utána, kb 1 körül keltem fel...Ismét kávé, cigi..
Tervben volt, h ma megcsináljuk az ID cardot, utána maxi...a kártya ma sem jött össze, előre megmondom...talán köv.hét

Indulásra készen álltunk, node vajon mivel is menjünk?1 működőképes kerónk volt, másik még javításra szorult...első kereke le volt engedve..Nekiálltunk megcsinálni.A belső? Hát vmi okádék, ahogy az kinézett, megévődött ezeréves szar...szerencsére Birsa-tól kaptunk egy belevaló belsőt, ami igaz, h lyukas volt, de jól jött.Vida elment felfújatni a Landlordhoz, de mire visszajött, már le is engedett. Szerencsére megtaláltuk a lyukat, pont a foltnál eresztett. Ismét landlord, vissza...még 1 lyuk, felfúj, keró összerak, Landlord..Már azt hittük, h indulhatunk, de a "kenyértartó" lötyögött és mivel 2 keróra voltunk 3an, muszáj volt azt is megcsinálni. Itt meg kell jegyezzem, legalább 10x mentem be a szobába, persze úgy, hogy mindig amikor kimentem, bezártam, mert mindig azt hittem, h nem kell visszamennem. Egyszer csavar kellett, egyszer folt, egyszer Mike-nak párna, h ne nyomja a hátsóját a vas, egyszer visszavittem a svédkulcsot és megint kellett...szal kb így nézett ez ki. Szóval..megszenvedtünk a csomagtartóval is, biztonságos volt már így újdonsült közlekedési eszközünk.Volt már vagy 3-4 óra, mire elindultunk. A felállás: én a nehezen tekerhető elsőként szerzett sz*rral, Mike és Vida meg a második csodával ment...

Mivel nem volt lakat/lezáró eszközünk, a terv az volt, h vki bemegy a Maxiba, vesz egyet, lezárjuk, megyünk be...Vida szerint úgy se lopják el..Megvettük amit kell, bőszen bevásároltunk, azt kell, h mondjam, vettünk egy kis  Ristorante pizzát, amit hazatérve meg is lakmártunk...Be is laktunk tőle, mint a ló, jól esett a kis belünknek a kis melegétel, mivel egész nap nem ettünk semmit. Hazudok, mivel a Maxiba ettem 300 ft-ért egy miniatűr hot dog-ot, ami semmire nem volt elég...kár volt érte. El is felejtettem, csináltam a pizza előtt egy Újházi tyúkhúslevest...

10 óra, eljött a takarítás ideje...Mindenki megjelent, de már az elején, a Francia gyerek kitalálta, hogy ő fáradt, sz*rik bele.Ennek ellenére elmosogatott és eltakarodott a szobájába..(Y) Többiek bőszen csinálták a dolgukat, habár páran csak álltak és néztek. Pl Birsa. Mi nagyon nekirugaszkodtunk, megcsináltuk a polcokat, én bevállaltam a páraelszívót, mivel az úszott a ganéba...bele volt b*szódva annyi olaj, hogy vagy 20kg sültkrumplit meg lehetett vna benne sütni:/ Igénytelen állatok. Vagy 3/4 órán keresztül csináltam és még mindig nem volt tiszta 100%osan. Mindegy, hülye voltam, h egyáltalán nekikezdtem. A lényeg, h a mi oldalunk majdnem teljesen kész, hűtő maradt, meg persze a padló. De nagy előrehaladás...Am kb félidőnél 4en maradtunk, Mike, Vida, Candy és én...A rendmániás orosz állat is behúzódott a vackába, nem értem, mindig veri magát a tisztaságra, most meg elmegy...Nembaj, be is cigiztünk a konyhába, amit rühell...:D Később visszatért és mondta h most fáradt és majd hnap fejezzük be. Vida is otthagyott minket és teljesen megértem h miért...Lényegében nem akart hülyét csinálni magából, h mindent mi csinálunk, de mi Mike-kal megbeszéltük, h megcsináljuk, másrészről meg utálok koszban élni...

Összességében elég szar napot zártunk...habár csak a vége volt sz*r, de büszke vagyok, h legalább elértünk valamit. A mi konyharészünk elég tiszta már, mint mondtam, csak a hűtő és 3 fiók maradt hátra...az majd hnap. Arra leszek kíváncsi, meddig tudjuk fenntartani ezt az állapotot, habár jók a kilátások. Ezt azért mondom, mivel a mi oldalunkon csak Candy, az orosz és mi 3an vagyunk..többen meg valszeg nem jönnek, így remélhetőleg megkapjuk a hűtőt és gondolom mi csak rendbe tudjuk tartani a dolgokat...

Hnap /vagyis már ma/ találkozunk a kínai pujákkal, mivel velük kell majd csinálnunk prezentációt...csak ki fogja az adni:P Majd beszámolok, hogy sikerült:D Sztem ma még lakmárunk egyet, LAN, aztén szilés...

Addig is itt van pár kép, a konyháról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dravida90.blog.hu/api/trackback/id/tr432604192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása